Ett Argt Inlägg

Tjaaa
Läser en del i Metro på väg till jobbet så varje dag, som dom flesta gör,
och ofta dyker det upp småintervjuer med unga tjejer som bloggar, det första frågan som alltid ställs är
- VAD BLOGGAR DU OM, och alla svar följs av
- MIN VARDAG OCH SHOPPING
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, fan skippa den spalten i Metro, fattar inte varför man ska skriva om samma "typ" av bloggare jämt.
därför tänkte jag lyfta upp mitt bloggande, (pinsamt)

Detta skit som min blogg är , är bara bilder jag kreativt skapat sidan om min poesi,
om man kan uttrycka sig i allt man gör skulle livet blivit tungt på saker.
men det är fint tycker jag. Nu omges jag bland mycket shyssta männsikor..
så vi försöker hålla det så ett tag till tycker jag.

ha det bra. och .... ähh det var inget.
Tjaaa / Daniele

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och?? säg inte A utan att säga B ;)

2008-06-26 @ 14:35:00
Postat av: Anonym

Och...? Du kan inte säga A utan att säga B! spell it ooout! ;)

2008-06-26 @ 14:36:17
Postat av: Kg

Hu?

2008-06-26 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0